Nieuwe telefoon :-D

Een nieuwe telefoon? Leuk! Er een gaan uitzoeken? Bah!
Misschien heel cliché maar ik ben een van die vrouwen die dat laatste echt geen bal aan vind.
Ik kwam in contact met Hans omdat ik wist dat hij bijzonder goed op de hoogte is van wat er allemaal op de markt te koop is. Daarnaast dat hij iemand van de details is en niets gek vindt.
Laat mij dat als vrouw nu net aanspreken. (weet je ook welke kleuren de toestellen hebben Hans? :-))

Hans stelde me vragen als:
– Wat vind je belangrijk aan een telefoon?
– Waarvoor gebruik je deze?
– Wil je een abonnement of pre- paid?
– Hoeveel mag ie kosten? (min- max)
– Hoe belangrijk is een camera voor je?
– Hoe goed moet deze zijn? Waar moet ie aan voldoen?
– Hoeveel geheugen heb je nodig? (en toen ik dat echt niet wist, vroeg ie door zodat hij inzicht kreeg wat ik nodig had)
– Wil je mogelijkheid tot uitbreiding geheugenkaart?
– Hoe belangrijk is het uiterlijk van de telefoon en hoe ziet die er dan uit? (dik- dun, groot- klein, kleur)
– Met welk toestel ben je bekend en is dit een voorwaarde om met hetzelfde merk verder te gaan?
En ga zo maar door!

Binnen 2 dagen had ie een uitgebreid, zeer gedetailleerd advies voor me, via e-mail, met bovenin de opmerking dat ik onderaan zijn bericht een samenvatting en advies kon vinden. Ik heb alles gelezen (maar heel snel dan :-)). Via bijgevoegde links kon ik naar het toestel en de daarbij behorende leverancier, die Hans me adviseerde.

En de keuze was snel gemaakt.
Das nog niet alles. In de weken erna had ik af en toe nog contact met Hans (via mijn mooie nieuwe platte, grijs glimmende Samsung) en steeds vroeg hij me of ik tevreden was met de keuze of dat ik nog ondersteuning nodig had om het toestel te leren kennen. Service ook na de aanschaf van de telefoon.
Zo fijn, toch een nieuw toestel, waar goed over nagedacht is (door Hans in dit geval) en zeer tevreden met de keuze.

Aanrader, die Hans en 6601rs12 (lastige naam, schijnt zijn postcode en huisnummer te zijn. Wel weer handig ook).

Hartelijke groet, Monique